El proper dilluns 14 de setembre 9h comencen les classes per tots els cursos. Els alumnes de secundària que tenen per horari classe a les 8h no han de venir fins les 9h.

Horaris i portes d’entrada pel dilluns dia 14 a les 9h:

• Infantil: P3 Porta veïns, P4 i P5 Porta principal
  • Primària: 1r, 2n i 3r porta carrer Floridablanca
  • Primària: 4t, 5è, 6è porta plaça Pubilla Cases
  • ESO: Porta carrer Simancas
  • Cal deixar distància de seguretat a les entrada a l’escola.
  • Es demana que a la sortida dels alumnes de Primària vingui un únic membre familiar i estiguin atents a l’ordre de sortida de les diferents classes (en ordre descendent de 6è a 1r)

Mesures COVID.

Coses que cal portar:

• Declaració responsable en paper i signada (INDISPENSABLE). No podran entrar a l’escola si no la porten.
  • Mascareta obligatòria i correctament posada a partir de 1r Primària. Si és de roba, rentada diàriament i preferentment amb compliment de norma UNE.
  • Kit higiènic (gel hidroalcohòlic, mascareta de recanvi i bossa preferentment de paper per guardar-la).
  • Ampolla d’aigua d’ús individual. Es recomana que sigui gran. No farem servir l’aixeta per reomplir-la.

Mesures higièniques:

El primer dia de classe i a primera hora es treballaran amb els alumnes les mesures d’higiene i les normes de funcionament per aquest curs.

• Hauran de fer servir gel hidroalcohòlic a l’entrada a l’escola.
  • Es prendrà la temperatura diàriament a l’entrada a l’escola. No es podrà accedir amb una temperatura superior a 37.5ºC.
  • Es rentaran les mans a la pujada i baixada del pati.
  • Els alumnes tindran un lloc assignat a l’aula que no podran intercanviar.
  • No es podran compartir els objectes personals.
  • Es ventilaran les aules mínim 3 cops al dia.
  • Es mantindrà la distància de seguretat en els desplaçaments pel passadís.

Aquestes són algunes de les mesures que hem adoptat a l’escola. Trobareu més informació aquí:

Actualització del Pla d’obertura