Recordem que el xandall de l’escola és obligatori  des del P3 i fins a 4t ESO.

Per tal d’evitar confusions, els recordem que el xandall és l’equipació esportiva oficial de l’escola i que s’ha d’adquirir com és. No es pot combinar amb altres pantalons, samarretes o dessuadores.

Per a aquelles famílies que encara no l’hagin adquirit, us recordem que els alumnes han de portar l’equipació completa de l’escola (samarreta , pantaló i jaqueta si fa fred) per fer educació física i per a totes aquelles activitats que suposin un desplaçament de l’escola com ara: sortides escolars i natació.

El xandall blau antic de l’escola no es pot ja portar.

Hem detectat que hi ha còpies del xandall no reconegudes per l’escola i que no s’ajusten al disseny, qualitat i caràcter antial·lergogen que l’escola ha volgut des del començament i, per tant, considerem que perjudica el centre i els nostres alumnes.

El xandall oficial de l’escola es pot adquirir EXCLUSIVAMENT a:

Uniformes L.O.Y. al  carrer Llevant, 50. Telf: 93 334 88 97 / 691 80 97 83