Adjuntem autoritzacions per a la vacunació dels alumnes de 6è PRI i 2n ESO i informacions d’interès.

Aquest any, i a causa del confinament del curs anterior, s’administraran també les vacunes pendents de l’any passat als cursos de 1r ESO i 3r ESO.

Vacunes de 6è PRI:

– Vacuna contra el virus del papil·loma humà (vacuna VPH), en dues dosis i únicament a les noies.

– Vacuna contra l’hepatitis A (vacuna HA), en dues dosis als nois i noies.

– Vacuna contra la varicel·la (vacuna V), que s’administra en dues dosis als nois i noies que no hagin passat la malaltia ni hagin rebut la vacuna.

– Vacuna antimeningocòccica conjugada tetravalent (vacuna MACWY), en una única dosi als nois i noies, independentment de les dosis administrades de la vacuna contra el meningococ C conjugada (vacuna MC).

Vacunes 1r ESO:

– 2ª dosis Vacuna contra el virus del papil·loma humà (vacuna VPH), únicament a les noies.

– 2ª dosis Vacuna contra l’hepatitis A  (vacuna HA)

– 2ª dosis Vacuna contra la varicel·la (vacuna V)

Vacunes 2n i 3r ESO:

– Vacuna contra el tètanus i la diftèria (vacuna Td), en una única dosi (dosi de record).

– Vacuna contra el meningococ conjugada tetravalent (vacuna MACWY), en una única dosi, independentment de les dosis administrades de la vacuna contra el meningococ C conjugada (vacuna MC).

Amb relació a la vacunació dels alumnes que han tingut la infecció per COVID-19 i contactes estrets, cal tenir en compte que:

– No es coneixen contraindicacions mèdiques per a vacunar a persones que han superat la infecció per COVID-19. No és necessari esperar cap temps determinat; no obstant això i per a minimitzar el temps d’infecció, es

recomana posposar la vacunació durant 14 dies després de la desaparició dels símptomes.

– Els contactes estrets d’un cas confirmat es podran vacunar una vegada superat el període de quarantena sense desenvolupar simptomatologia.

Carta 6e P vacunacio CE 2020-21

Carta 1er ESO vacunacio CE 2020-21